Dear visitor, welcome to Dr.Pulley Userforum. If this is your first visit here, please read the Help. It explains in detail how this page works. To use all features of this page, you should consider registering. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.
Date of registration: Dec 3rd 2010
wcf.user.option.userOption51: KYMCO, Myroad 700i
Location: Überlingen
Occupation: Importeur für "Suchtmittel" von Mr.Pulley, TechPulley
Date of registration: Jan 17th 2011
wcf.user.option.userOption51: Peugeot Satelis 125, BJ 3/2009
Location: Muenchen
Bei einer guten GDF ist ein Ring sinnvoll. Das kann ein leichtes Rutschen des Riemens verhindern. Zuviel Druck kanns aber auch erst hervorrufen.
Date of registration: Dec 3rd 2010
wcf.user.option.userOption51: KYMCO, Myroad 700i
Location: Überlingen
Occupation: Importeur für "Suchtmittel" von Mr.Pulley, TechPulley
Muss ich diese zwingend verbauen? Dadurch wird ja "nur" der Druck höher, nur was bewirkt dass genau?
Beginner
Date of registration: Oct 4th 2012
wcf.user.option.userOption51: Vespa GTS 300.ie SuperSport orange
Location: Feldkirchen in Kärnten
Date of registration: Dec 3rd 2010
wcf.user.option.userOption51: KYMCO, Myroad 700i
Location: Überlingen
Occupation: Importeur für "Suchtmittel" von Mr.Pulley, TechPulley
aber für mich war die Original montierte 14kg clutch und 12.5 kg pillow
die einstimmigste abstimmung.
Date of registration: Jan 17th 2011
wcf.user.option.userOption51: Vespa GTS 250 ie Abs
Location: Wattens/Tirol -Österreich
Occupation: papierfacharbeiter
Date of registration: Dec 3rd 2010
wcf.user.option.userOption51: KYMCO, Myroad 700i
Location: Überlingen
Occupation: Importeur für "Suchtmittel" von Mr.Pulley, TechPulley
ich hab so meine ideale abstimmung gefunden , und kann sagen das es so für meine fahr verhältnisse bzw. fahrkünste am stimmigsten ist.
Date of registration: Jan 17th 2011
wcf.user.option.userOption51: Vespa GTS 250 ie Abs
Location: Wattens/Tirol -Österreich
Occupation: papierfacharbeiter
Date of registration: Apr 1st 2011
wcf.user.option.userOption51: Downtown 125i
Location: Friedrichshafen
Date of registration: Jan 17th 2011
wcf.user.option.userOption51: Vespa GTS 250 ie Abs
Location: Wattens/Tirol -Österreich
Occupation: papierfacharbeiter
Date of registration: Jan 17th 2011
wcf.user.option.userOption51: Vespa GTS 250 ie Abs
Location: Wattens/Tirol -Österreich
Occupation: papierfacharbeiter
Date of registration: Dec 3rd 2010
wcf.user.option.userOption51: KYMCO, Myroad 700i
Location: Überlingen
Occupation: Importeur für "Suchtmittel" von Mr.Pulley, TechPulley
Date of registration: Jan 17th 2011
wcf.user.option.userOption51: Vespa GTS 250 ie Abs
Location: Wattens/Tirol -Österreich
Occupation: papierfacharbeiter
Date of registration: Jan 17th 2011
wcf.user.option.userOption51: Vespa GTS 250 ie Abs
Location: Wattens/Tirol -Österreich
Occupation: papierfacharbeiter
Date of registration: Dec 3rd 2010
wcf.user.option.userOption51: KYMCO, Myroad 700i
Location: Überlingen
Occupation: Importeur für "Suchtmittel" von Mr.Pulley, TechPulley
Date of registration: Jan 17th 2011
wcf.user.option.userOption51: Vespa GTS 250 ie Abs
Location: Wattens/Tirol -Österreich
Occupation: papierfacharbeiter
1 guests